Den sidste basun - og den kommende herlighed
  • Status :På lager

Den sidste basun - og den kommende herlighed

kr 248,00

  • Forfatter/kunstner/producent: Anders Ova
Udgivet:  2011
2014

Indbinding:  Paperback

Sidetal:  235
240

Beskrivelse

Forlagets omtale: 
TIDEN HEREFTER ER KORT.
Aldrig har disse Bibelens ord været mere aktuelle end i vor tid, hvor verden bombarderes med had Jesus kalder fødselsveer, tydelige rystelser der går forud for hans genkomst.
Gud søger at få vor opmærksomhed, men da verden ikke forstår endetidens scenarier, søger Han at vække menigheden til at forstå tidens tegn. Men gør vi det?
Forstår vi, hvad de nutidige begivenheder i Israel og Jerusalem, Syrien, Iran og Egypten virkelig betyder, eller ser vi dem kun som politiske begivenheder med baggrund i økonomiske, militære og etniske interesser?
Hvad med Ruslands goepolitiske hensigter - nationens comeback på den internationale scene? Går der en vej fra urolighederne på Krim til den russisk-muslimske alliancekrig i Mellemøsten - Gog-krigen, der kommer til at ændre verdens opfattelse af Gud?
Hvad skal der ske med verden, når millioner af mennesker pludselig er forsvundet uden at efterlade sig nogen adresse? Og hvem er den kommende leder, der efterfølgende tilbyder menneskeheden en plan med løfte om varig fred i Mellemøsten?
De, der ønsker at kende Bibelens endetidsprofetier, vil komme til at se de nutidige og de kommende begivenheder, som Gud ser dem - og komme til at forstå den profetiske malstrøm, der præger verden, inden den sidste basun lyder, og Kristus henter sin brud hjem.
Men hvem er Jesu brud? Hvordan ser den himmelske verdens herlighed ud, og hvilken enestående rolle har Gud givet menigheden i det paradisiske Tusindårsrige?
Denne bog er skrevet for at give Bibelens svar på disse spørgsmål. Bogen inviterer dig på en rejse fra det sted vi befinder os i dag - gennem de kommende begivenheder, frem til Guds skabelse af et nyt kosmos - den nye jord og de nye himle.

Anders Ova

Anmeldelser (0)
Indkøbskurv